جراحی لیپوماتیک

لیپوماتیک از بین بردن چربی های ناحیه ای و موضعی با نیروی مکيدن است. این روش سال هاست برای لاغری مورد استفاده قرار می گیرد. در گذشته با دستگاههای سنتی به بستری و بی هوشی عمومی زيادي نیاز بود با به وجود آمدن روش های جدید به تدریج پزشکان تمایل به روش های کم خطرتر و سریعتر برای رفع چربی ها دارند. طریق این جراحی پوست شل نمی شود، لیپوماتیک همچنین بدن را تقویت می کند، مهم است توجه داشته باشید که کاهش سایز برای مدتی طولانی ادامه می یابد و همچنین می تواند سلولیت را حذف کند. در این جراحی، چربی به طور فیزیکی از بدن جدا می شود و توسط حرکات ارتعاشی لیپیدها رها می شود و این چربی ها بدون درد و خونریزی از بدن جدا می شوند، هدف از این جراحی تغییر اندازه و شکل بدن است، ریکاوری این جراحی بین ۳ تا ۷ روز است.

ابدومینوپلاستی دکتر وقردوست

در گذشته برای انجام این کار از دستگاه های قدیمی مانند لیپوساکشن کمک می گرفتند، اما مضرات استفاده از لیپوساکشن نسبت به لیپوماتیک این است که در آن امکان آسیب رساندن به بخشهایی مانند عروق خونی، رگ ها، اعصاب و ماهیچه بالا بود و در نتيجه بیماران به علت ترس از اسیب های این دستگاه کم تر به استفاده از آن ها تمایل داشتند. درحالیکه در دستگاه لیپوماتیک تدابیر ایمنی و سلامتی مریض اندیشیده شده و سعی شده تا با تعبیه حسگر در قسمت کانولا، صدمات لاغري موضعی به حداقل ممکن برسد. کانولا به علت داشتن حسگر تنها چربی های اضافه را حذف نموده و در نتيجه زمان برخورد با دیگر قسمتهای بدن متوقف ميشود.

شماره تماس : ۰۹۱۲۳۳۶۶۵۱۱

در این روش کمتر از برش برای از بین بردن چربی استفاده میشود،به همین دلیل درد و خونریزی شدیدی رخ نمی دهد. اما مراجعه کنندگان تا دو هفته بعد از عمل جراحی داروهایی مثل وارفارین و آسپرین استفاده نکنند. چون این داروها ميزان خون ريزي در حین جراحی را افزایش ميدهد.

روش کار در لیپوماتیک:

دستگاه لیپوماتیک اینگونه عمل می کند که سلول های چربی را تخریب کرده به شکل مایع در می آورد و از زیر سطح پوست خارج می کند. با این کار بخش زیادی از چاقی موضعی از بین می رود و تناسب اندام مورد نظر به دست می آید.

کسانی که از طریق رژیم به کاهش وزن خود اقدام می کنند، دغدغه اصلی شان شلی و افتادگی پوست می باشد اما در این روش برای این مشکل چاره ای اندیشیده شده است. اتفاقا در روش لیپوماتیک پوست در حین عمل سفت میشود. امواج اینفراسونیک در دستگاه پیکرتراشی با تحریک فیبروپلاست ها، عمل لیفتینگ پوست را هم به صورت خودکار انجام می‌دهند. دستگاه لیپوماتیک کم ترین ميزان انقباضات پوستی را به دنبال دارد.

مزایای لیپوماتیک

مزایای لیپوماتیک شامل موارد زیر می باشد :

·        در نوک میله کانولا سنسورهایی وجود دارد که جلوی تخریب بافتهای غیرچربی را همچون رگ های خونی ، بافت های لنفاوی، ماهیچه ها و عصبها می گیرد.

·        مدت زمانی کوتاه در مقایسه با روش های دیگر

·        سیستم امنیتی بالا